Skontaktuj się z nami: (pn-pt: 7-17) +48 509 617 215 lub biuro@znaturydlaciebie.pl

Darmowa dostawa od 159 PLN !!!

Szybka nawigacja

  • Moje konto
  • Pomoc

Skontaktuj się z nami

(pn-pt: 7-17)

+48 509 617 215  biuro@znaturydlaciebie.pl

 

Social Media

Regulamin

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy znaturydlaciebie.pl działający pod adresem https://znaturydlaciebie.pl/ prowadzony jest przez Marek Orłowski ,,4 YOU ART’’, zwaną dalej „Sprzedawcą”.

1.2. Sklep internetowy znaturydlaciebie.pl specjalizuje się w sprzedaży naturalnych artykułów żywnościowych i innych produktów spożywczych zgodnych z założeniami zdrowego odżywiania i ekologicznego stylu życia. Asortyment sklepu jest dostępny dla wszystkich użytkowników Internetu, zwanych dalej „Klientami”.

1.3. Regulamin niniejszy określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, warunki zawierania umów sprzedaży, prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).

1.4. Regulamin został sporządzony zgodnie z przepisami prawa polskiego, w szczególności:

  • ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.),
  • ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.),
  • ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem RODO.

1.5. W celu korzystania ze sklepu internetowego znaturydlaciebie.pl, Klient musi dysponować urządzeniem umożliwiającym przeglądanie zasobów internetowych oraz aktywnym połączeniem z Internetem. Dostęp do sklepu oraz złożenie zamówienia nie wymaga rejestracji, z wyjątkiem sytuacji, gdy Klient wyraża chęć założenia konta użytkownika w sklepie.

1.6. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu pod adresem https://znaturydlaciebie.pl/regulamin/ i może być w każdym czasie pobrany przez Klienta, co zapewnia art. 8 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

1.7. Składając zamówienie, Klient potwierdza, że zapoznał się z treścią regulaminu i akceptuje jego postanowienia. Akceptacja regulaminu jest niezbędna do zawarcia umowy sprzedaży.

1.8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie z ważnych przyczyn, takich jak zmiana przepisów prawa, zmiana warunków oferowanych usług, modernizacja sklepu internetowego lub zmiany związane z funkcjonalnością sklepu. O wszelkich zmianach w regulaminie Klient będzie informowany z wyprzedzeniem, zgodnie z art. 384 oraz art. 384(1) Kodeksu cywilnego.

1.9. W przypadku zmiany regulaminu, do umów zawartych przed zmianą stosuje się postanowienia obowiązujące w chwili ich zawarcia, chyba że nowe regulacje są korzystniejsze dla Klienta lub obowiązujące przepisy wymagają ich natychmiastowego zastosowania.

1.10. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem, rozstrzygane będą w pierwszej kolejności polubownie, w drodze negocjacji, zgodnie z art. 183¹ Kodeksu postępowania cywilnego. W przypadku braku porozumienia spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

1.11. Klient będący konsumentem ma również prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym mediacji lub pomocy miejskich (powiatowych) rzeczników konsumentów, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 21 ustawy o prawach konsumenta.

2. Korzystanie ze sklepu internetowego

2.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem https://znaturydlaciebie.pl/ umożliwia składanie zamówień przez osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby prawne, zwane dalej „Klientami”.

2.2. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe po zarejestrowaniu się na stronie lub poprzez skorzystanie z opcji zakupów bez rejestracji. W celu złożenia zamówienia Klient musi zaakceptować niniejszy regulamin.

2.3. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na warunkach określonych w niniejszym regulaminie, zgodnie z art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

2.4. Sklep internetowy zapewnia Klientowi możliwość przeglądania asortymentu, składania zamówień oraz korzystania z oferowanych usług, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).

2.5. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem, niniejszym regulaminem oraz dobrymi obyczajami, w szczególności:

  • nieprzesyłania treści o charakterze bezprawnym,
  • niepodejmowania działań mogących zakłócić funkcjonowanie sklepu internetowego.

2.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępności sklepu internetowego w związku z prowadzonymi pracami technicznymi lub konserwacyjnymi. W miarę możliwości, Klienci będą informowani o takich sytuacjach z wyprzedzeniem.

2.7. W celu złożenia zamówienia i skutecznego korzystania z usług sklepu, Klient musi posiadać urządzenie elektroniczne z dostępem do Internetu oraz aktualną przeglądarkę internetową obsługującą pliki cookies.

2.8. Wszelkie informacje zamieszczone na stronie sklepu internetowego, dotyczące asortymentu, cen i dostępności produktów, mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy.

2.9. Klient, dokonując rejestracji, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami RODO i ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.).

2.10. Rejestracja w sklepie internetowym jest dobrowolna i bezpłatna. Klient może zrezygnować z konta w każdej chwili, wysyłając odpowiednie oświadczenie na adres e-mail Sprzedawcy.

2.11. Klient zobowiązany jest do aktualizacji swoich danych w przypadku jakichkolwiek zmian, tak aby zapewnić poprawność i aktualność informacji, zgodnie z wymaganiami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (art. 18 ust. 1).

2.12. Klient zobowiązany jest do zabezpieczenia swojego loginu i hasła przed nieuprawnionym dostępem osób trzecich. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z ujawnienia danych logowania przez Klienta osobom trzecim.

2.13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z uzasadnionych przyczyn, w szczególności gdy:

  • dane Klienta są niepełne lub błędne,
  • istnieje uzasadnione podejrzenie, że zamówienie zostało złożone w sposób niezgodny z regulaminem lub z naruszeniem prawa.

2.14. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

2.15. W przypadku naruszenia regulaminu przez Klienta, Sprzedawca ma prawo zablokować konto Klienta lub ograniczyć możliwość korzystania z usług sklepu, zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Zawarcie umowy sprzedaży

3.1. Zamówienia na produkty oferowane przez sklep internetowy znaturydlaciebie.pl można składać za pośrednictwem formularza zamówienia dostępnego na stronie sklepu, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).

3.2. Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia złożonego przez Klienta, zgodnie z art. 66(1) Kodeksu cywilnego.

3.3. Klient składając zamówienie, wybiera interesujące go produkty, określa ich liczbę oraz dodaje je do koszyka. Po zakończeniu wyboru produktów Klient przechodzi do etapu finalizacji zamówienia.

3.4. W procesie składania zamówienia Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy oraz formy płatności, co wpływa na ostateczną cenę zamówienia, zgodnie z art. 535 i n. Kodeksu cywilnego, dotyczącymi umowy sprzedaży.

3.5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na podany adres e-mail wiadomość potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji. Potwierdzenie to jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży, zgodnie z art. 66(1) Kodeksu cywilnego.

3.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku:

  • błędnych lub niepełnych danych podanych przez Klienta,
  • braku dostępności zamówionego produktu w magazynie,
  • uzasadnionego podejrzenia nadużyć ze strony Klienta.

3.7. W przypadku braku dostępności zamówionego towaru, Sprzedawca niezwłocznie powiadomi o tym Klienta, a umowa sprzedaży zostanie rozwiązana lub, za zgodą Klienta, zamówienie zostanie odpowiednio zmodyfikowane, zgodnie z przepisami art. 493 § 1 Kodeksu cywilnego.

3.8. Ceny produktów zamieszczone na stronie sklepu internetowego są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich. Ceny te nie zawierają kosztów dostawy, które są doliczane na końcowym etapie składania zamówienia.

3.9. Ceny podane na stronie sklepu są wiążące w momencie złożenia zamówienia przez Klienta, co oznacza, że w przypadku zmiany cen po złożeniu zamówienia, Klient zapłaci cenę obowiązującą w momencie składania zamówienia, zgodnie z zasadami wyrażonymi w art. 384 Kodeksu cywilnego.

3.10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, przeprowadzania i odwoływania promocji, co nie wpływa na zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian.

3.11. Zawarcie umowy sprzedaży następuje zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.), która reguluje szczególne warunki zawierania umów na odległość.

3.12. W przypadku złożenia zamówienia bez rejestracji, Klient zobowiązany jest do podania niezbędnych danych osobowych, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz zgodnie z RODO.

3.13. Klient wyraża zgodę na wystawienie faktury elektronicznej i przesłanie jej na podany adres e-mail, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej oraz ich przechowywania.

3.14. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby terminy realizacji zamówień były jak najkrótsze i odpowiadały terminom wskazanym w trakcie składania zamówienia, zgodnie z zasadami art. 543 Kodeksu cywilnego (obowiązek wydania rzeczy w określonym terminie).

3.15. Wszelkie informacje o produktach zamieszczone na stronie internetowej sklepu mają charakter informacyjny i mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu lub cech produktów, w szczególności z uwagi na różnice w odwzorowaniu kolorów na monitorach komputerów i urządzeń mobilnych.

4. Ceny produktów i płatności

4.1. Wszystkie ceny produktów oferowanych na stronie sklepu internetowego znaturydlaciebie.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto, tj. zawierają podatek VAT zgodnie z ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 685 z późn. zm.).

4.2. Ceny podane na stronie sklepu internetowego są wiążące w momencie składania zamówienia przez Klienta, co oznacza, że w przypadku zmiany cen po złożeniu zamówienia Klient zapłaci cenę obowiązującą w chwili składania zamówienia, zgodnie z art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego.

4.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, a także wprowadzania do oferty nowych produktów. Zmiany te nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą ich wprowadzenia.

4.4. Informacja o całkowitej wartości zamówienia (tj. ceny produktów wraz z kosztami dostawy) przedstawiana jest Klientowi przed potwierdzeniem zamówienia w formularzu zamówienia. Klient zobowiązany jest do akceptacji tej kwoty przed złożeniem zamówienia, zgodnie z art. 543(1) Kodeksu cywilnego.

4.5. Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówienie przy użyciu jednej z następujących form płatności:

  • przelewem bankowym,
  • płatnością kartą płatniczą lub kredytową,
  • płatnościami elektronicznymi obsługiwanymi przez operatorów płatności online,
  • płatnością za pobraniem (opcja dostępna tylko dla wybranych zamówień i po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą).

4.6. W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient powinien dokonać płatności na wskazany numer rachunku bankowego. Zamówienie zostanie przyjęte do realizacji po zaksięgowaniu pełnej kwoty na koncie Sprzedawcy.

4.7. W przypadku wyboru płatności kartą płatniczą lub kredytową, płatność jest realizowana za pośrednictwem bezpiecznego systemu płatności online obsługiwanego przez zewnętrznego operatora płatności. Sprzedawca nie przechowuje danych kart płatniczych Klienta, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 z późn. zm.) oraz RODO.

4.8. Wszystkie płatności online są realizowane za pomocą szyfrowanego połączenia SSL, co zapewnia bezpieczeństwo danych Klienta.

4.9. W przypadku wyboru płatności za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności bezpośrednio przy odbiorze zamówienia. Wybór tej formy płatności może wiązać się z dodatkową opłatą, o której Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

4.10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji autentyczności zamówienia przy wybranej opcji „za pobraniem” i skontaktowania się z Klientem w celu potwierdzenia zamówienia. W przypadku braku możliwości kontaktu, zamówienie może zostać anulowane.

4.11. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności za złożone zamówienie w terminie określonym na stronie sklepu internetowego oraz potwierdzonym w wiadomości e-mail. W przypadku braku płatności w ustalonym terminie, zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę.

4.12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do oferowania specjalnych cen i promocji dla określonych grup Klientów, np. zarejestrowanych użytkowników lub subskrybentów newslettera, zgodnie z art. 441 Kodeksu cywilnego.

4.13. Klient, dokonując płatności online, wyraża zgodę na przekazanie swoich danych płatniczych operatorowi płatności w zakresie niezbędnym do realizacji płatności, zgodnie z przepisami ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).

4.14. Wszelkie płatności dokonywane przez Klienta są rejestrowane na rachunku bankowym Sprzedawcy lub w systemach płatniczych operatora płatności, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej oraz ich przechowywania.

4.15. Na życzenie Klienta Sprzedawca wystawi fakturę VAT na zakupione produkty. W celu otrzymania faktury Klient powinien wskazać odpowiednie dane do faktury podczas składania zamówienia.

5. Dostawa

5.1. Sklep internetowy znaturydlaciebie.pl realizuje dostawę zamówionych produktów wyłącznie na terenie Polski, na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. Dostawa realizowana jest przez firmy kurierskie, pocztowe lub do wybranych punktów odbioru (np. paczkomaty), zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego.

5.2. Termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 9 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, o ile Klient wybrał formę przedpłaty, lub od dnia potwierdzenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby terminy te były dotrzymane, zgodnie z art. 543(1) Kodeksu cywilnego.

5.3. W przypadku, gdy zamówione produkty są czasowo niedostępne, Sprzedawca niezwłocznie informuje Klienta o możliwym opóźnieniu realizacji zamówienia i oferuje:

  • wyrażenie zgody na wydłużony czas dostawy,
  • zmianę zamówienia lub rezygnację z zamówienia i zwrot wpłaconych środków, zgodnie z art. 493 § 1 Kodeksu cywilnego.

5.4. Koszt dostawy obliczany jest indywidualnie w zależności od wybranej formy dostawy, miejsca dostarczenia oraz wartości zamówienia i jest wskazany w podsumowaniu zamówienia przed jego zatwierdzeniem przez Klienta.

5.5. Klient ma możliwość śledzenia statusu przesyłki za pośrednictwem linku lub numeru przesyłki udostępnianego przez Sprzedawcę lub firmę kurierską. Po nadaniu przesyłki Klient otrzymuje e-mail z numerem przesyłki i danymi kontaktowymi do firmy kurierskiej.

5.6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru do momentu jego dostarczenia Klientowi. Z chwilą wydania towaru Klientowi lub osobie przez niego upoważnionej ryzyko przechodzi na Klienta, zgodnie z art. 548 § 1 Kodeksu cywilnego.

5.7. W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania lub produktów podczas odbioru przesyłki Klient jest zobowiązany do spisania protokołu szkody w obecności kuriera lub pracownika poczty oraz niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Sprzedawcy. Protokół ten będzie podstawą do rozpatrzenia reklamacji.

5.8. W przypadku przesyłki za pobraniem Klient jest zobowiązany do uiszczenia płatności przy odbiorze przesyłki. Brak odbioru przesyłki przez Klienta skutkuje zwrotem przesyłki do Sprzedawcy, który ma prawo obciążyć Klienta kosztami nieudanej dostawy, zgodnie z art. 471 Kodeksu cywilnego.

5.9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia realizacji zamówienia w przypadku błędnie podanego adresu dostawy lub innych danych kontaktowych Klienta. W takim przypadku Sprzedawca kontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia lub poprawienia danych, co może wpłynąć na termin dostawy.

5.10. W przypadku, gdy opóźnienie w dostawie wyniknie z przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przekroczenie standardowego czasu dostawy, jednak zobowiązuje się do udzielenia wsparcia w dochodzeniu roszczeń wobec firmy kurierskiej, zgodnie z art. 471 Kodeksu cywilnego.

5.11. W przypadku reklamacji dotyczących dostawy, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie internetowej sklepu lub wysyłając wiadomość na adres e-mail biuro@znaturydlaciebie.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia.

5.12. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.), chyba że w regulaminie wskazano inaczej dla wybranych produktów, w szczególności produktów szybko psujących się lub o krótkim terminie przydatności do spożycia.

5.13. Produkty szybko psujące się lub mające krótki termin przydatności do spożycia, takie jak artykuły naturalnej żywności, podlegają ograniczeniom w zakresie prawa do odstąpienia od umowy. Klient zostanie poinformowany o takich produktach podczas składania zamówienia, zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta.

5.14. W przypadku zagubienia przesyłki przez firmę kurierską Sprzedawca zobowiązuje się do przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego oraz wysłania do Klienta zamiennych produktów lub zwrotu wpłaconej kwoty, w zależności od preferencji Klienta.

6. Odstąpienie od umowy sprzedaży

6.1. Klient, będący konsumentem w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie towaru lub, w przypadku zamówienia wielu towarów, od dnia objęcia w posiadanie ostatniego z towarów, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

6.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez jednoznaczne oświadczenie wysłane pocztą, faksem lub e-mailem na adres [adres e-mail sklepu]. Wzór formularza odstąpienia od umowy jest dostępny na stronie internetowej sklepu pod adresem [link do formularza].

6.3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uznaje się za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionych produktów niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle produkty przed jego upływem, zgodnie z art. 34 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

6.4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że Sprzedawca wyraził zgodę na ich pokrycie.

6.5. Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.

6.6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia przez Klienta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej (art. 32 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta).

6.7. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów wynikające z korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów, zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta.

6.8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów:

  • w których przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia (art. 38 pkt 4 ustawy o prawach konsumenta),
  • w których przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta),
  • świadczeń, których przedmiotem są produkty dostarczane na specjalne zamówienie Klienta i które są wyraźnie dostosowane do jego indywidualnych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta).

6.9. Sprzedawca informuje, że zwracane produkty powinny być odpowiednio zapakowane i zabezpieczone, aby uniknąć ich uszkodzenia w trakcie transportu. Klient odpowiada za produkty aż do momentu ich dostarczenia do Sprzedawcy.

6.10. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek zwracanych za pobraniem. Zwracane produkty należy przesłać na adres ul. Staszica 6, 75-321, Koszalin.

6.11. Klient, będący konsumentem, ma także możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów i dochodzenia roszczeń, m.in. poprzez złożenie skargi do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub rzeczników konsumentów, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 21 ustawy o prawach konsumenta.

7. Reklamacja przy sprzedaży

7.1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego oraz ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

7.2. Klient, będący konsumentem, może składać reklamację w ramach rękojmi w terminie 2 lat od dnia dostarczenia towaru, zgodnie z art. 556 oraz art. 561 § 1 Kodeksu cywilnego. Jeżeli wada została stwierdzona przed upływem roku od wydania towaru Klientowi, domniemywa się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

7.3. W celu złożenia reklamacji Klient powinien przesłać zgłoszenie reklamacyjne na adres e-mail biuro@znaturydlaciebie.pl lub listownie na adres siedziby Sprzedawcy: znaturydlaciebie.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać dane umożliwiające identyfikację transakcji, opis wady, datę jej stwierdzenia oraz preferowany sposób realizacji reklamacji (np. wymiana towaru, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

7.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy w tym terminie oznacza uznanie reklamacji, zgodnie z art. 561(5) Kodeksu cywilnego.

7.5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedawca podejmie działania zgodnie z żądaniem Klienta:

  • wymieni wadliwy produkt na nowy,
  • usunie wadę, lub
  • jeżeli nie jest to możliwe, zaoferuje obniżenie ceny produktu lub zwrot pieniędzy za zwrócony produkt.

7.6. Klient nie może odstąpić od umowy, jeśli wada towaru jest nieistotna, zgodnie z art. 560 § 4 Kodeksu cywilnego.

7.7. W przypadku wymiany towaru lub usunięcia wady, Sprzedawca zobowiązuje się do pokrycia wszelkich kosztów dostarczenia produktu do Sprzedawcy oraz ponownej wysyłki towaru do Klienta, zgodnie z art. 561 § 2 Kodeksu cywilnego.

7.8. Jeżeli w wyniku reklamacji Klient otrzyma produkt nowy lub naprawiony, termin rękojmi biegnie na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zakończenia naprawy, zgodnie z art. 568 § 2 Kodeksu cywilnego.

7.9. Klient ma obowiązek dostarczyć reklamowany produkt na koszt Sprzedawcy na adres wskazany w punkcie 7.3 regulaminu, chyba że Sprzedawca wskazał inną lokalizację do odesłania wadliwego towaru.

7.10. W przypadku reklamacji towarów o krótkim terminie przydatności lub artykułów szybko psujących się (np. świeżej żywności), Klient powinien zgłosić reklamację w terminie umożliwiającym właściwe rozpatrzenie reklamacji, najlepiej w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania towaru. Klient jest zobowiązany do przechowywania produktów w odpowiednich warunkach, zgodnych z ich specyfikacją.

7.11. Sprzedawca nie odpowiada za wady powstałe wskutek niewłaściwego przechowywania lub użytkowania produktów przez Klienta niezgodnie z ich przeznaczeniem lub wskazówkami zawartymi na opakowaniu.

7.12. Klient będący konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym z mediacji lub sądownictwa polubownego, poprzez złożenie skargi do stałego polubownego sądu konsumenckiego, zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 21 ustawy o prawach konsumenta.

7.13. Klient może również uzyskać bezpłatną pomoc prawną i informacje od miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów oraz skorzystać z platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej na stronie internetowej Komisji Europejskiej, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013.

8. Reklamacja usług świadczonych drogą elektroniczną

8.1. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zapewnić poprawne i nieprzerwane działanie sklepu internetowego. Usługi świadczone drogą elektroniczną obejmują m.in.:

  • dostęp do strony internetowej sklepu znaturydlaciebie.pl,
  • możliwość rejestracji konta użytkownika,
  • korzystanie z formularzy zamówień oraz formularzy kontaktowych,
  • możliwość subskrypcji newslettera.

8.2. Klient ma prawo złożyć reklamację w związku z funkcjonowaniem usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, jeżeli usługi te są realizowane niezgodnie z regulaminem lub wystąpią problemy techniczne uniemożliwiające korzystanie z usług, zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.).

8.3. Reklamacje związane z funkcjonowaniem usług drogą elektroniczną Klient może zgłaszać:

  • drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@znaturydlaciebie.pl,
  • listownie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Staszica 6, 75-321 Koszalin.

8.4. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, opis problemu, datę wystąpienia problemu oraz adres e-mail podany w trakcie rejestracji lub kontaktu. Brak szczegółowych informacji może uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

8.5. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji, zgodnie z art. 7 ust. 3 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

8.6. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga uzupełnienia informacji przez Klienta, Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzyskania niezbędnych danych. Termin rozpatrzenia reklamacji liczony jest od dnia dostarczenia pełnych informacji.

8.7. Sprzedawca nie odpowiada za trudności w korzystaniu z usług drogą elektroniczną wynikające z przyczyn niezależnych od niego, takich jak:

  • problemy techniczne po stronie operatorów internetowych,
  • awarie i problemy sprzętowe lub oprogramowania po stronie Klienta,
  • zakłócenia w dostępie do Internetu.

8.8. Klient korzystający z usług świadczonych drogą elektroniczną jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu oraz do korzystania z usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami i poszanowaniem praw osób trzecich.

8.9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia świadczenia usług drogą elektroniczną ze względów technicznych lub przyczyn związanych z aktualizacją systemu. Sprzedawca dołoży starań, aby przerwy techniczne były planowane w godzinach najmniejszego obciążenia serwisu oraz informuje o planowanych przerwach na stronie głównej sklepu.

8.10. W sytuacjach nadzwyczajnych, takich jak ataki hakerskie, działanie wirusów komputerowych lub inne zagrożenia zewnętrzne mogące mieć wpływ na funkcjonowanie sklepu internetowego, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do podjęcia działań mających na celu ochronę bezpieczeństwa serwisu oraz jego użytkowników, w tym czasowego zawieszenia świadczonych usług.

8.11. W przypadku reklamacji rozpatrzonych na korzyść Klienta, Sprzedawca zobowiązuje się do przywrócenia prawidłowego działania usługi lub, w przypadku braku możliwości naprawy, do zaproponowania Klientowi odpowiedniej rekompensaty, o ile jest to uzasadnione charakterem świadczonej usługi.

8.12. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów, w szczególności poprzez złożenie skargi do stałego polubownego sądu konsumenckiego lub do rzecznika konsumentów, zgodnie z art. 36 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawy o ochronie praw konsumenta.

9. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

9.1. Niniejszy punkt regulaminu odnosi się wyłącznie do Klientów, będących przedsiębiorcami, którzy dokonują zakupów w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (dalej „Klient – Przedsiębiorca”), zgodnie z art. 431 Kodeksu cywilnego.

9.2. W przypadku Klientów – Przedsiębiorców Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Klient – Przedsiębiorca nie ma prawa do roszczeń z tego tytułu wobec Sprzedawcy.

9.3. Klient – Przedsiębiorca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia dostarczonego towaru niezwłocznie po jego otrzymaniu, a najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia dostawy. Jakiekolwiek uszkodzenia lub braki w dostawie należy zgłosić niezwłocznie, w formie pisemnej lub elektronicznej, zgodnie z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego.

9.4. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub jego niezgodności z umową Klient – Przedsiębiorca traci prawo do składania reklamacji, jeżeli nie zgłosi wad w terminie 2 dni roboczych od momentu ich wykrycia.

9.5. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady towarów wobec Klientów – Przedsiębiorców zostaje wyłączona zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, chyba że strony postanowiły inaczej w drodze odrębnej umowy.

9.6. W przypadku jakichkolwiek sporów wynikających z umowy sprzedaży zawartej z Klientem – Przedsiębiorcą, właściwym sądem do rozstrzygania sporów będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Sprzedawcy, zgodnie z art. 46 Kodeksu postępowania cywilnego.

9.7. Klient – Przedsiębiorca zobowiązany jest do podania prawdziwych i pełnych danych w formularzu zamówienia oraz ponosi pełną odpowiedzialność za podanie błędnych lub niepełnych danych skutkujących błędami w realizacji zamówienia.

9.8. W przypadku zamówień składanych przez Klienta – Przedsiębiorcę Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ustalenia indywidualnych warunków dotyczących sposobu i terminu realizacji zamówienia, płatności oraz ewentualnych rabatów.

9.9. Klient – Przedsiębiorca zobowiązany jest do zachowania poufności w zakresie szczegółów współpracy ze Sprzedawcą, a także do nieujawniania cen, rabatów i innych informacji handlowych związanych z zakupem towarów.

9.10. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne straty finansowe, utracone korzyści ani przerwy w działalności Klienta – Przedsiębiorcy wynikające z błędów, opóźnień w dostawie lub innych zdarzeń niezależnych od Sprzedawcy, chyba że wynikają one z rażącego niedbalstwa lub działania umyślnego ze strony Sprzedawcy.

9.11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia form płatności dostępnych dla Klientów – Przedsiębiorców, a także do zażądania pełnej przedpłaty za zamówienie.

9.12. Klient – Przedsiębiorca może składać reklamacje związane z zakupionymi towarami, jednakże reklamacje te rozpatrywane są według zasad uzgodnionych indywidualnie z Klientem, o ile nie zostało to uregulowane odmiennie w regulaminie lub w umowie.

9.13. Postanowienia niniejszego regulaminu dotyczące ochrony konsumentów, w tym prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie mają zastosowania do Klientów – Przedsiębiorców, zgodnie z art. 38 pkt 1 ustawy o prawach konsumenta.

9.14. Wszelkie zmiany w regulaminie oraz polityce cenowej wprowadzone przez Sprzedawcę mogą zostać zastosowane do Klientów – Przedsiębiorców bez konieczności uprzedniego informowania, o ile nie ustalono inaczej w drodze umowy.

10. Dane osobowe

10.1. Administratorem danych osobowych Klientów sklepu internetowego znaturydlaciebie.pl jest Marek Orłowski ,,4 You ART’’, zgodnie z art. 4 pkt 7 RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych).

10.2. Dane osobowe Klientów są przetwarzane w celu realizacji umowy sprzedaży, w tym w celu obsługi zamówień, wystawienia faktur, realizacji płatności, oraz kontaktu z Klientem w sprawie zamówień, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

10.3. Klient ma prawo do przetwarzania swoich danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego, co jest podstawą przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).

10.4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo do ich poprawiania i aktualizowania, zgodnie z art. 15 RODO. Klient może składać żądania dotyczące dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym) oraz ograniczenia przetwarzania.

10.5. Dane osobowe Klientów będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji umowy oraz przez okres wymagany przepisami prawa, w tym przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, zgodnie z art. 17 RODO.

10.6. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO, zgodnie z art. 77 RODO.

10.7. Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, co pozwoli na przesyłanie informacji o nowościach, promocjach oraz ofertach specjalnych drogą elektroniczną (newsletter). Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

10.8. Dane osobowe Klientów nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych, chyba że jest to konieczne do realizacji umowy, co jest zgodne z art. 44 RODO.

10.9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych Klientów, Administrator podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapobiec ich nieuprawnionemu dostępowi, zgodnie z art. 32 RODO.

10.10. Dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom, z którymi Administrator współpracuje w zakresie realizacji umowy (np. dostawcom usług płatniczych, firmom kurierskim) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa.

10.11. Klient, korzystając ze strony internetowej sklepu, może być zobowiązany do podania swoich danych osobowych w formularzu rejestracyjnym, zamówieniu lub w przypadku kontaktu z obsługą klienta. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niepodanie niektórych danych może uniemożliwić zrealizowanie zamówienia lub kontaktu.

10.12. Klient ma możliwość zmiany swoich danych osobowych, co może uczynić poprzez zalogowanie się na swoje konto użytkownika w sklepie, a także poprzez kontakt z Administratorem.

10.13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany polityki prywatności oraz przetwarzania danych osobowych, jednak zmiany te nie będą naruszać praw Klienta nabytych na podstawie wcześniejszych regulacji.

11. Prawa autorskie

11.1. Wszelkie treści zamieszczone na stronie internetowej sklepu znaturydlaciebie.pl, w tym teksty, grafiki, zdjęcia, logo, filmy oraz inne materiały, są objęte ochroną praw autorskich i są własnością Marek Orłowski ,,4 YOU ART’’ lub osób trzecich, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.).

11.2. Klient, korzystając z usług sklepu, zobowiązuje się do nieprzekazywania, niekopiowania, niepublikowania ani nieudostępniania jakichkolwiek treści lub materiałów znajdujących się na stronie sklepu bez uprzedniej pisemnej zgody Administratora, zgodnie z art. 16 oraz art. 35 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

11.3. Użytkownicy mają prawo do przeglądania i pobierania treści ze strony internetowej sklepu wyłącznie w celach osobistych i niekomercyjnych, z zastrzeżeniem, że nie mogą modyfikować ani wykorzystywać tych treści w sposób naruszający prawa autorskie.

11.4. Wszelkie znaki towarowe, nazwy handlowe oraz inne oznaczenia używane na stronie internetowej sklepu są zarejestrowanymi znakami towarowymi i są chronione na podstawie ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 324 z późn. zm.). Ich użycie bez zgody właściciela jest zabronione.

11.5. W przypadku naruszenia praw autorskich lub praw pokrewnych, Marek Orłowski ,,4 YOU ART’’ zastrzega sobie prawo do podejmowania wszelkich działań prawnych mających na celu ochronę swoich praw, w tym dochodzenia roszczeń z tytułu naruszenia prawa, zgodnie z art. 79 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

11.6. Wszelkie opinie, komentarze oraz inne materiały przesyłane przez Klientów za pośrednictwem formularzy na stronie internetowej (np. opinie o produktach) stają się własnością Marek Orłowski ,,4 YOU ART’’. Klient tym samym udziela nieodpłatnej i niewyłącznej licencji na ich wykorzystywanie w dowolny sposób, w tym na publikację na stronie internetowej, w materiałach promocyjnych oraz w innych mediach.

11.7. Klient oświadcza, że posiada prawa do wszelkich materiałów, które przesyła do sklepu, i że nie narusza tym praw osób trzecich. W przypadku roszczeń osób trzecich z tytułu naruszenia ich praw, Klient zobowiązuje się do zwolnienia Marek Orłowski ,,4 YOU ART’’ z odpowiedzialności.

11.8. Wszelkie działania naruszające prawa autorskie, w tym kradzież treści, ich kopiowanie oraz rozpowszechnianie bez zgody właściciela, będą zgłaszane odpowiednim organom ścigania.

11.9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji treści zamieszczonych na stronie sklepu, w tym opisów produktów, cen oraz innych informacji, w celu dostosowania ich do aktualnych warunków rynkowych lub przepisów prawnych.

11.10. Wszelkie umowy o korzystanie z treści chronionych prawem autorskim powinny być zawierane w formie pisemnej, z zachowaniem wszelkich wymogów ustawowych dotyczących praw autorskich.

12. Postanowienia końcowe

12.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.11.2024 i obowiązuje do odwołania lub zmiany.

12.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie. Zmiany te będą ogłaszane na stronie internetowej sklepu oraz wejdą w życie w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 14 dni od daty ich ogłoszenia. Klient, który nie akceptuje nowych warunków regulaminu, ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia zmian.

12.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.), w szczególności dotyczące umowy sprzedaży oraz prawa ochrony konsumentów.

12.4. Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej sklepu w formie elektronicznej, a Klient ma możliwość jego pobrania oraz wydrukowania.

12.5. W przypadku wystąpienia sporów wynikających z umowy sprzedaży lub korzystania z usług sklepu, Strony podejmą próbę rozwiązania sporu polubownie. W przypadku braku możliwości osiągnięcia porozumienia, sprawa będzie rozstrzygana przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy, zgodnie z art. 46 Kodeksu postępowania cywilnego (ustawa z dnia 17 listopada 1964 r., Dz.U. z 2020 r. poz. 1575 z późn. zm.).

12.6. Klient ma prawo do korzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym z mediacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).

12.7. Regulamin oraz wszelkie dokumenty związane z umową sprzedaży są sporządzone w języku polskim. W przypadku umów zawieranych z Klientami spoza Polski, mogą być dostępne w innych językach, jednak wiążąca jest wersja polska.

12.8. Klient, korzystając ze sklepu, akceptuje postanowienia regulaminu oraz politykę prywatności, w tym zasady przetwarzania danych osobowych.

12.9. Klient jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu oraz obowiązujących przepisów prawa w związku z korzystaniem z usług sklepu internetowego.

12.10. Wszelkie zawiadomienia i informacje przekazywane w ramach niniejszego regulaminu będą wysyłane na adres e-mail Klienta podany w formularzu zamówienia, chyba że Strony uzgodnią inną formę kontaktu.

13. Klauzula poufności

13.1. Marek Orłowski ,,4 YOU ART’’ jako administrator danych osobowych zobowiązuje się do zapewnienia poufności wszelkich informacji oraz danych osobowych Klientów, zgodnie z przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO, Rozporządzenie (UE) 2016/679).

13.2. Dane osobowe Klientów zbierane są wyłącznie w celu realizacji umowy sprzedaży, obsługi zamówień, kontaktu z Klientem oraz do celów marketingowych, o ile Klient wyraził na to zgodę. Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda).

13.3. Wszelkie informacje i dane osobowe Klientów są traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim, z wyjątkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, takich jak np. organy ścigania lub inne uprawnione podmioty.

13.4. Administrator podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych Klientów, w tym zabezpieczenia przed ich nieuprawnionym dostępem, utratą lub zniszczeniem, zgodnie z art. 32 RODO.

13.5. Klient ma prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przeniesienia danych, w myśl art. 15-20 RODO.

13.6. Klient ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO, zgodnie z art. 77 RODO.

13.7. Wszelkie działania dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów będą dokumentowane, a Klient zostanie poinformowany o ewentualnych naruszeniach związanych z danymi osobowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

13.8. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z niniejszą klauzulą poufności oraz polityką prywatności sklepu, co jest warunkiem korzystania z usług sklepu internetowego.

13.9. Klauzula poufności jest częścią regulaminu sklepu internetowego i obowiązuje od momentu jej opublikowania na stronie sklepu. Wszelkie zmiany w klauzuli poufności będą ogłaszane na stronie internetowej sklepu.

Darmowa dostawa

Wysyłka gratis od 159 PLN

Proste zwroty

14 dni na zwrot produktów

100% Z natury dla Ciebie

Bez sztucznych składników

Bezpieczne płatności

Przelewy24.pl